تحقیق اصل های مديريت كيفيت

دانلود تحقیق با موضوع اصل های مديريت كيفيت،در قالب word و در 13 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:اصل اول: تمركز بر مشتري (Customer Focus)هر سازماني به مشتريان خود وابسته است و بايد نيازهاي حال و آينده آنان را درك نمايد و نيازمندي هاي مشتريان خود را برآورده نمايد. علاوه بر اين سازمان ها بايد براي عبور از انتظارات مشتريان خود برنامه ريزي و تلاش نمايند.تمركز بر مشتري و درك نيازهاي حال و آينده او باعث پاسخگويي منعطف و سريع سازمان به فرصت هاي بازار و در نتيجه افزايش سود سهام و سهم بازار براي سازمان خواهد شد.رضايت مشتريان با افزايش اثربخشي بكارگيري منابع سازمان، افزايش يافته و بهبود وفاداري مشتري به سازمان باعث ماندگاري در تجارت مي گردد.بكارگيري اصل تمركز بر مشتري عموما باعث مي گردد كه سازمان:براي درك نيازها و انتظارات مشتريان تحقيقات لازم را صورت دهد. از ارتباط اهداف سازماني با نيازها و انتظارات مشتريان اطمينان حاصل نمايد. ارتباطات درون سازماني را در راستاي نيازها و انتظارات مشتريان هدايت نمايد. رضايت مشتريان را اندازه گيري نموده و بر مبناي نتايج حاصل از آن اقدام نمايد. ارتباطات با مشتريان را به صورت سيستمي مديريت نمايد. از وجود توازن بين رضايتمندي مشتريان و ساير ذينفعان سازمان (نظير مالكين، كاركنان، سرمايه گذاران، انجمن ها و مجامع محلي) اطمينان حاصل نمايد.-+مدیریت|تحقیق اصل های مديريت كيفيت

دریافت