تحقیق راهنما بدن سازي

دانلود تحقیق با موضوع راهنما بدن سازي،در قالب word و در 16 صفحه، قابل ویرایش.بخشی از متن تحقیق:راهنماي كامل شروع بدنسازي :شروع برنامه بدن سازي ممكن است تجربه اي ترسناك باشد. كافي است به باشگاه محلي خود برويد و مردان قوي و ترسناك را ببينيد كه درحال تمرينات جدي هستند به اطراف نگاه مي كنيد و تنوع تجهيزات شما را خيره كند. چگونه اين و دستگاهها كار مي كنند ؟ حتي ممكن است لغات بيگانه اي نيز بشنويد : اسپوتينگ ، تمرين هرمي .آيا دانستن اين نكته كمكي مي كند كه بدانيم آرنولد شوارتزنيگر ، شايد بزرگترين بدن ساز همه تاريخ ، روزي براي اولين بار به باشگاه آمده بود . اگر اينطورست ما همه اينكار را مي كنيم .شروع كردن :عالي است ، شما شروع به بدن سازي كرده ايد. شايد شما بخواهيد ماهيچه خود را بزرگ كنيد يا كمر خود را سفت كنيد يا لاغر شويد. همه اينها در تمرين ممكن است. هرآنچه كه هدف شما باشد و شما آن را به عنوان هدف بدنسازي در برنامه خود جهت دستيابي به آن چه در كوتاه مدت و چه در طولاني مدت نوشته باشيد ، بايد برنامه خاصي را اجراء نمائيد . انتظار نداشته باشيد كه بتوانيد با هر برنامه اي به بهترين موقعيت برسيد . در ابتداي كار بايد بگوئيم كه بعضي از روشهاي تمرين بهتر و كارآمدتر از بقيه هستند . اما هيچ چيزي شبيه يك راز نيست . در اين مقاله وظيفه ها ، آموزش و راهنمايي شما در مدت سه ماه اوليه بدن سازي است بطوري كه شما بتوانيد خود را به سطح بالاتر برسانيد و برنامه هاي بعدي تان را طبق نياز خود طرح نمايند …..-+علوم انسانی|تحقیق راهنما بدن سازي

دریافت